fbpx

Pentru majoritatea utilizatorilor de Facebook activi, rețeaua de socializare reprezintă doar un portal care îi ține la curent cu noutățile și activitățile prietenilor. Însă pentru oamenii care administrează pagini (marketeri sau proprietari de afaceri), Facebook este mult mai mult de atât. Avem multe activități de făcut în spate și devine o provocare să rămânem la zi cu toate funcțiile pe care le lansează.
De aceea, este important ca toți dintre noi să împărtășim informațiile de Facebook Marketing pe care le avem pentru a crea o mai bună experiență pentru utilizatori. Iată 3 funcții mai puțin cunoscute ale Facebook-ului care te te pot ajuta în activitatea de Social Media Marketing.

1. Audience Insights

Audience Insights poate fi accesat din bara de navigare a Facebook Business Manager. În limba română, poartă denumirea de Statisticile Audienței.

Facebook Audience Insights
Audience Insights oferă informații detaliate despre audiența țintă a paginii tale:

  • Date demografice: vârstă și sex, stil de viață, situație amoroasă, nivel de studii și funcție.
  • Aprecieri pentru pagină: categorii de pagini apreciate de utilizatori și paginile cele mai apreciate
  • Locație: țările și orașele în care locuiesc utilizatorii și limbile vorbite
  • Activitate: cât de frecvent se loghează audiența țintă pe Facebook și ce dispozitive folosesc: desktop, mobil, Android, iPhone etc.

Aceste informații le poți folosi pentru a crea audiențe salvate cât mai asemănătoare de audiența existentă. În felul acesta, conținutul pe care-l postezi devine mai relevant pentru utilizatori.

2. Facebook Pixel

Dacă vrei să măsori ROI-ul (Return On Investment) de pe social media, Facebook Pixel este indispensabil. Facebook îți oferă instrucțiuni detaliate pentru instalarea pixelului Facebook pe site. Este foarte simplu.

  • Intri în Facebook Bussines Manager, în secțiunea Events Manager – Pixeli.
  • Dai click pe Creează un pixel.
  • Copiezi codul creat și îl adagi pe site folosind un plugin precum Google Tag Manger.

Facebook Pixel

Pixelul Facebook îți perimite să:

  • Urmăreşti activităţile pe site-ul web: Află informaţii despre acţiunile pe care le realizează utilizatorii după ce văd reclamele tale. Urmăreşte conversiile şi măsoară rentabilitatea cheltuielilor cu publicitatea.
  • Îmbunătăţeşti rentabilitatea cheltuielilor cu publicitatea: Facebook va livra reclame automat persoanelor care prezintă mai multe şanse de a realiza o acţiune, pe baza datelor despre conversii obţinute de pe site-ul tău web.
  • Targetezi clienţii noi şi cei existenţi: Prezintă-le utilizatorilor reclame în funcţie de acţiunile pe care le realizează pe site-ul tău web. Creează audienţe asemănătoare pentru a te adresa utilizatorilor care seamănă cu cei mai buni clienţi ai tăi.

3. Personalizarea aspectului paginii tale

Această funcție îți permite să personalizezi aspectul paginii tale în funcție de tipul de afacere. E o modalitate foarte bună de a ordona conținutul într-un mod relevant și de a utiliza cele mai potrivite butoane de Call to Action: Cumpără, Trimite mesaj, Vezi clipul video etc. Pentru a o accesa, intră la Setări, în secțiunea „Editează pagina”. Acolo vei vedea o opțiune numită Modele. În funcție de tipul de afacere pe care-l ai, poți alege dintre:

  • Standard
  • Cumpărături
  • Afacere
  • Locații pentru evenimente
  • Non-profit
  • Politicieni
  • Servicii
  • Restaurante și cafenele
  • Creator clip video

Modele Facebook

 

Dacă nu te descurci și crezi că ai nevoie de ajutorul unui specialist pentru promovarea afacerii tale pe Facebook, îți stăm la dispoziție. Ne poți scrie oricând un email la iqtradmedia@gmail.com sau ne poți contacta direct din site.

Contact IQ Trad Media