Crearea de conținut, când e făcută corect, consumă timp. Dar dacă ești un antreprenor cu multe lucruri de făcut, cu siguranță te gândești să fii eficient în procesul de creare conținut. Îți prezentăm câteva metode de a economisi timp fără a face rabat la calitatea conținutului.

1. Calitatea e mai importantă decât cantitatea

Primul lucru pe care trebuie să-l ții minte e că nu e nevoie să creezi foarte mult conținut. Mai bine creezi conținut puțin și de calitate decât să-ți amețești audiența cu o cantitate mare de conținut fără substanță. Pe lângă calitate, consistența e la fel de importantă. Când îți setezi o anumită frecvență pentru conținut, e indicat să o păstrezi. Lansarea de conținut zilnic timp de o lună urmată de liniște completă timp de o săptămână jumătate nu te va ajuta să-ți consolidezi audiența.

Majoritatea clienților potențiali au nevoie să vadă un brand în repetate rânduri înainte ca măcar să înceapă să se gândească să apeleze la el. Dacă reușești să fii o prezență constantă în feed-ul lor de social media și/sau în inbox-ul lor, ai mai multe șanse să le atragi atenția decât dacă i-ai spama timp de o săptămână numai ca să dispari în următoarea.

Calendar editorial

2. Creează un calendar editorial

Cum te asiguri că ai conținut de calitate în mod regulat? Concepe un calendar editorial. Nu doar că te ajută să-ți faci un plan și să te ții de el, ci e și mult mai eficient să plănuiești conținutul pe o lună de la început decât să-ți bați capul zilnic. Acordă-ți câteva ore la sfârșitul fiecărei luni pentru a plănui abordarea pentru luna următoare.

3. Reutilizează conținutul existent

Doar pentru că împărtășești conținut în mod regulat nu înseamnă că trebuie să fie tot nou. Reutilizarea conținutului vechi e o metodă bună de a-l menține relevant. De exemplu, poți posta pe social media link-uri către articole mai vechi de pe blog sau poți relua o temă de articol și scrie un nou articol dacă s-au schimbat informațiile între timp.

Agenție de marketing Timișoara

4. Ia în considerare externalizarea

Sunt afaceri care nu sunt suficient de mari pentru a-și dezvolta un department de marketing intern, dar prea mari pentru ca directorul sau o singură persoană să se ocupe de marketing. În această situație, ar putea fi indicat să externalizezi crearea de conținut unei agenții. Externalizarea îți permite să încredințezi sarcinile de marketing în mâinile unor profesioniști.

Crearea de conținut poate lua mult timp și atenție pentru proprietarii de afaceri mici. Dar nu trebuie să fie neapărat așa. Dacă îți plănuiești conținutul inteligent și apelezi la alții pentru ajutor, poți crea conținut eficient fără să pierzi mult timp. Dacă ai nevoie de ajutor, aruncă o privire asupra serviciilor noastre.