Trucuri pentru promovarea afacerii pe Facebook

Facebook e un canal important pentru creșterea audienței, expunerea afacerii tale și crearea de relații de durată care vor genera clienți satisfăcuți. Social media e valoroasă pentru afaceri din orice industrie sau de orice mărime și are un impact direct asupra...

read more

4 metode de a economisi timp în crearea de conținut

Crearea de conținut, când e făcută corect, consumă timp. Dar dacă ești un antreprenor cu multe lucruri de făcut, cu siguranță te gândești să fii eficient în procesul de creare conținut. Îți prezentăm câteva metode de a economisi timp fără a face rabat la calitatea...

read more

Cum să alegi o agenție de publicitate potrivită?

Când ai o afacere și lucrurile merg bine, vine o perioadă când nu mai reușești să o dezvolți de unul singur. Dacă afacerea nu e destul de mare pentru înființarea unui departament de marketing in-house, cea mai bună opțiune este colaborarea cu o agenție de...

read more

Cum să vinzi eficient când piața te ajută?

Te salut, astăzi discutăm puțin despre un caz fericit în afaceri, momentul în care piața te ajută și business-ul tău este pe val. Exact cam ceea ce se petrece astăzi cu unele domenii de afaceri din România. Acest lucru se traduce prin cerere pe piață și un volum mare...

read more

Cum îți securizezi site-ul în WordPress?

Wordpress este una din cele mai răspândite platforme CMS și blogging, ceea ce o face și una dintre cele mai atacate. Din experiența proprie, voi enumera câțiva pași, care ar trebui să vă ferească de pătrunderea intrușilor în website-ul vostru. 1. Alegerea parolei de...

read more

De ce să alegi Facebook Ads pentru promovarea afacerii tale?

Când vrei să-ți promovezi afacerea, poți alege între mai multe modalități de promovare online și offline. Desigur, cea mai eficientă metodă este să le combini cum ai aflat deja din acest articol. Însă dacă bugetul tău e limitat, trebuie să iei în considerare serios...

read more

Cele mai eficiente strategii de vânzare online

Cele mai eficiente strategii de vânzare online Avantajul marketingului digital este acela că permite utilizarea unor instrumente specifice pentru atingerea obiectivului tău de campanie. În acest caz, obiectivul este vânzarea online, convertirea utilizatorului în...

read more

De ce ținem cont când dorim un website?

Orice afacere, mică sau mare, trebuie să aibă o imagine online.   În 2017, 68,6% din români aveau acces la rețeaua de internet de acasă [1]. Putem spune că așa cum cerem sfaturi sau informații de la prieteni și cunoștințe, la fel căutăm și pe Google, sau pe orice alt...

read more

Top 3 trenduri din Social Media anului 2018

Social Media este un mediu foarte schimbător. Rețelele de socializare își schimbă constant algoritmii, iar utilizatorii se plictisesc rapid de conținuturile repetitive. În fiecare an, a dominat un anumit tip de conținut, iar 2018 nu face excepție de la regulă. Pentru...

read more

Top 5 mituri despre vânzările online

  Top 5 mituri despre vânzările online – realitate sau doar temeri De-a lungul timpului am primit din partea clienților tot felul de răspunsuri la propunerile de a vinde online. De cele mai multe ori aceste răspunsuri nu erau justificate ci proveneau dintr-o oarecare...

read more

Ce înseamnă și cât valorează un link extern de calitate?

În ultimul timp ne-am confruntat cu tot mai multe solicitări de ”link-building” agresiv, așa că ne-am propus să clarificăm câteva aspecte legate de acest proces important în optimizarea off page al unui website. Numărul de linkuri externe care fac trimitere către un...

read more

Tehnici Social Media care dau rezultate

În acest articol vă prezentăm două tehnici de social media care îndeamnă utilizatorii la acțiune Indiferent dacă obiectivul companiei în social media este unul de branding sau de creștere a numărului de clienți interesați de conținutul, serviciile sau produsele...

read more

Importanța unui website optimizat SEO

SEO  (search engine optimization) se referă la optimizarea în motoarele de căutare al unui website, poate fi considerată o ramură foarte importantă al marketingului online. Un site optimizat SEO, care respectă toate procedeele recunoscute ca ”white hat” va fi...

read more

Situația Social Media la finalul anului 2015

TOP 3 REȚELE SOCIALE ÎN ROMÂNIA 1. Facebook - 8.100.000 de utilizatori - 46.021 de pagini dintre care  23.775 active au fost active 2.  YouTube 827.130 utilizatori dintre care 49.199 sunt activi și au publicat cel puțin un video. 3. Intagram 375.118 de utilizatori...

read more

Situatia Facebook în Romania

Conform facebrands.ro, platforma de socializare este utilizată de un număr de 7.200.000 de persoane, iar în topul orașelor utilizatoare se numără București, Cluj Napoca, Iași și Timișoara. Din numărul total de utilizatori, cea mai populară grupă de vârstă este cea...

read more

5 reguli pentru o campanie în social media

O campanie de social media de succes presupune respectarea unor reguli simple și a unei strategii bine puse la punct. Următoarele reguli constituie fundamentul unei campanii în online: Conectivitatea Fie că este vorba de o campanie pe rețele sociale, bloguri sau pe...

read more

Evoluția Tehnologică

Evoluția tehnologică schimbă modul în care antreprenorii interacționează cu publicul, atât cu clienții cât  și cu angajații, iar pentru o comunicare vizibilă și eficientă trebuie abordată o strategie unică și puternică. Era digitală presupune o dezvoltare și o...

read more

Argumente pro social media

Argumente pro social media Accesibilitatea – durează mai puțin de un minut deschiderea unui cont pe o platformă de social media. Relaționarea – crearea unor relații sociale, păstrarea unei legături permanente cu persoanele care prezintă un interes personal,...

read more

Platforme de social media care se bazeaza pe multimedia

Din platformele de social media care au ca scop domeniul multimedia fac parte cele foto, video, audio online. Rețelele sociale de tip Foto presupun existența unei platforme unde sunt încărcate cele mai reușite fotografii din cele mai diverse domenii de către...

read more

Platforme de social media care au ca scop colaborarea

Din platformele de social media care au ca și scop colaborarea din partea utilizatorilor se numără: site-uri favorite, wiki, opinii și întrebări. Wikis sunt site-uri care permit publicului să contribuie sau să editeze conținut în interiorul lor. Sunt foarte utile...

read more

Platforme de social media care au ca scop comunicarea

Din platformele de social media care au ca și scop comunicarea se numără: bloguri, podcast-uri, vodcast-uri, microbloguri, rețele sociale, comunicare instant, grupuri de discuții, evenimente. Denumirea de blog vine de la prescurtarea termenilor Web și log, care...

read more

Conceptele cheie ale platformelor sociale

Acum câteva zile am clarificat ce înseamnă Social Media și Web 2.0, în acest articol vom vorbi despre platformele de social media. Prin Web 2.0 se înțelege apariția unor platforme gratuite, pe care se pot crea conturi într-un timp foarte scurt unde se poate publica...

read more

Ce reprezintă social media?

Termenul de Social media este definit ca fiind un grup de aplicații online care cresc pe fundațiile ideologice și tehnologice ale Web 2.0 și permit crearea și schimbul conținutului produs de utilizatori. Acest mediu se referă la canalele de comunicare online,...

read more

Introducere în promovarea online

Promovarea este un fenomen complex, care include numeroase strategii, tehnici și instrumente aflate într-un proces continuu de transformare. Promovarea este un ansamblu de activități cu obiective și mijloace de acțiune extrem de variate, presupunând o informare atentă...

read more