fbpx

Este extrem de important ca toate interacțiunile pe care clienții le au cu afacerea ta să fie la fel. Același aspect și același mesaj. Aceleași produse sau servicii oferite în aceeași manieră. De aceea este esențial să combini strategiile de marketing online și offline. Clienții tăi trebuie să fie întâmpinați de în mediul online de mesajele și brandingul cu care s-au obișnuit în mediul offline și vice-versa.

Astfel, nu contează cum decid clienții tăi să interacționeze cu afacerea ta pentru că vor primi același tratament și aceeași experiență. Fie că decid să-ți viziteze website-ul sau pagina de Facebook, fie că îți vizitează magazinul fizic, le poți garanta o experiență identică în procesul de cumpărare.

Beneficiile combinării marketingului online și offline

  1. O notorietate mai bună

Chiar dacă cu ajutorul marketingului online poți ajunge la un public larg, prin combinarea acestuia cu marketingul offline poți ajunge și la persoane care nu sunt familiare cu mediul online.

  1. Creșterea credibilității

Dacă un client îți găsește magazinul fizic și apoi caută online mai multe informații despre el, este vital să găsească un site și o pagină de social media bine puse la puncte pentru a continua procesul de cumpărare. O afacere care nu are un website își pierde foarte mult din credibilitate.

  1. Avantaj față de competiție

Cu siguranță competiția ta este foarte prezentă pe Google, social media și alte canale online. Însă cât de des o vezi pe panouri stradale, mașini inscripționate sau windowgraphics? Probabil mult mai puțin. Dacă tu alegi să folosești ambele metode de marketing, vei avea un avantaj competitiv.

Cărți de vizită

Sfaturi pentru combinarea strategiilor de marketing

  • Începe cu lucrurile de bază. Fiecare afacere trebuie să aibă cărți de vizită. Prin ele clienții au o modalitate de a te contacta și a afla mai multe despre produsele și serviciile tale. Poți folosi cartea de vizită pentru a direcționa clienții către conținutul online, incluzând website-ul, email-ul și paginile de social media.
  • Codurile QR sunt o altă modalitate bună de promovare. Pot fi puse atât pe cărțile de vizită, cât și pe ambalaje sau alte materiale print pentru a direcționa clienții către site sau social media.
  • Concepe o listă de email-uri ale clienților folosindu-te de evenimentele offline. Dacă organizezi evenimente offline, cere-le participanților să-ți lase o adresă de email în schimbul unei înscrieri la un concurs/tombolă. Adresele de email le poți folosi apoi pentru a realiza campanii de email marketing în care îi încurajezi să avanseze în relația cu afacerea ta.
  • Atrage atenția în trafic cu o mașină inscripționată. Inscripționează-ți mașina cu logo-ul afacerii și datele de contact: telefon, website, social media pentru a atrage atenția participanților în trafic. Aceștia pot apoi căuta mai multe detalii despre afacere online.

Dacă ți s-a părut util articolul și îți dorești să utilizezi atât marketing online cât și offline, atunci îți propunem să ne contactezi pentru un audit gratuit în care vom încerca să găsim cea mai potrivită modalitate de promovare pentru afacerea ta.