Facebook e un canal important pentru creșterea audienței, expunerea afacerii tale și crearea de relații de durată care vor genera clienți satisfăcuți. Social media e valoroasă pentru afaceri din orice industrie sau de orice mărime și are un impact direct asupra vânzărilor.

Potrivit unui studiu realizat de Sprout Social, persoanele care te urmăresc pe canalele sociale sunt de 57.5% mai înclinate să cumpere de la tine decât cele care nu te urmăresc. Mai mult, dacă reușești să creezi o experiență pozitivă în social media, procentul crește la 71%.

Aceste cifre demonstrează că afacerea ta are multe de câștigat dacă folosește social media ca instrument de marketing. Facebook e cea mai mare platformă socială cu peste 2 miliarde de utilizatori și-ți poate oferi acces la potențiali clienți la care altfel nu poți ajunge. Folosit corect, marketingul prin Facebook eclipsează publicitatea tradițională.

Probabilitate cumparare Social media

Iată câteva trucuri pentru o promovare eficientă pe Facebook:

Actualizează imaginea de copertă.

Imaginea de copertă e o zonă de multe ori uitată pentru promovare. Dacă organizezi un concurs sau o promoție, imaginea de copertă poate fi utilizată ca spațiu de promovare. Arată premiile și oferă link către concurs pentru ca toți vizitatorii paginii să vadă. Dimensiunile ideale sunt 820 px lățime x 312 px înălțime pentru computere și 640 px lățime x 360 px înălțime pentru smartphone-uri.

Fixează o postare în partea de sus a paginii.

Nu pierde oportunitatea de a scoate în evidență o postare în mod organic. După publicarea unui nou articol de blog, lansarea unui concurs sau anunțarea unei noutăți, poți fixa postarea în partea de sus a paginii.

Folosește conținut video.

În prezent, conținutul video domină social media pe toate planurile. Statisticile arată că video marketing crește interacțiunile și conversiile, ducând la mai multe vânzări.

Răspunde la comentarii și mesaje.

Pentru a le crea urmăritorilor o experiență bună, e în datoria ta să le răspunzi mesajelor cât mai rapid și adecvat.

Include butoane de like pe website și blog.

Cu ajutorul butoanelor de like poți direcționa trafic către pagina de facebook, transformând vizitatorii website-ului în urmăritori ai paginii tale de Facebook.

Atrage vizual.

Oamenii procesează imaginile la viteze incredibile. Potrivit statisticilor, perioada de atenție pe social media este de 8 secunde, ceea ce înseamnă că vizualul este cea mai bună metodă de a comunica și stârni emoții dintr-o singură privire.

Experimentează cu emoji.

Emoji-urile pot fi folosite de asemenea pentru impact vizual, având efectul de a transmite emoții rapid. Emoji-urile au succes în special în rândul audienței tinere.

Gif-uri.

Ca emoji-urile, gif-urile sunt perfecte pentru a trasmite anumite emoții sau reacții cu care milenialii se identifică. Experimentează cu un gif în postare să vezi dacă primești mai multe interacțiuni.

Nu uita weekend-urile.

Doar pentru că ești liber în weekend, nu înseamnă că fanii pagini tale nu stau pe Facebook. Folosește opțiunea de programare a postărilor pentru a publica conținut și în weekend-uri. E vital să fii constant.

Folosește hashtag-uri.

Hashtag-urile îți categorizează postările în rândul postărilor la nivel global. Le poți folosi pentru a include afacerea ta într-un subiect popular al zilei, dar și pentru a evidenția specificul afacerii tale.

Folosește reclame plătite.

Dacă vrei să-ți dezvolți afacerea, ar trebui să ai un buget pentru Facebook marketing. Reclamele Facebook îți oferă posibilitatea de a ținti audiențe foarte specifice.

Contact IQ trad media

Dacă nu te descurci și crezi că ai nevoie de ajutorul unui specialist pentru promovarea afacerii tale pe Facebook, îți stăm la dispoziție. Ne poți scrie oricând un email la iqtradmedia@gmail.com sau ne poți contacta direct din site.